Forum Legendary Elite

Twinków Zapraszamy!

#1 2011-10-05 17:12:48

Algida

Administrator

Zarejestrowany: 2011-09-23
Posty: 9
Punktów :   

Co to Twink, czyli A B C Twinkowania!

Witam wszystkich.

W sumie ten temat powinien powstać jako pierwszy, jednak jakoś tak się złożyło że nie powstał. I koniec

W tym poście przedstawie Państwu krótki opis klas, który pomoże niezdecydowanym zdecydować którą klasę wybrać.

No to zacznijmy od clothierów :
1) Priest
Klasa stworzona do healowania... wydaje się proste, nie? No własnie, prawda jest taka, że samo zrobienie heala nie czyni Cie ogarniającym twinkiem. Pierwsza, bardzo ważna rzecz - wybór rasy. IMO, najlepszy w hordzie dla wszystkich casterów jest BE, a w ally najlepszym healem jest raczej Draenei, bo posiada jeszcze dodatkowego heala. Kontynuujmy. Priest jest bardzo potężnym healerem, gdyż nie dość że posiada mocne Spam Heale to w dodatku rzuca Power word : Shield i naprawdę mocnego hota. Jego następnym plusem jest Dispel. No dobra, czas na wady :
- Clothier
- Hoty i Bańka są dispellowalne, więc wystarczy że usiądzie na nas Shaman / inny prej, i po healach.
- Nie pakujemy się w środek walki, bo wystarczy że hunt nas stargetuje i zacznie bić. Nie daj Boże jeszcze się ktoś do niego dołączy i leżysz

2) Mage
Drugi Clothier. Niedoceniana klasa, jednak na dłuższą metę jest to... " najpotężniejszy mistrz drugiego planu ". Co mam na myśli? Mag też powinien stać z boku, ale wygearowany i ogarnięty potrafi wsadzać Fireballami crity za 5 stówek. Bez dopałek oczywiście. Poza tym, warto wspomnieć, że ogarnięty mag przegra tylko z niekoniecznie ogarniającym hunterem i z gnomem rogalem. Reszta w zasadzie nie ma szans.
Zalety:
- Najmocniejsze "buły" oprócz rogala ( Ambush), ale jeżeli chcesz popatrzeć na duże cyferki, wybierz maga.
- Spowalnia przeciwników, łapie we frost novę - z własnego doświadczenia powiem że nie raz mi to uratowało 4 literki gdy uciekałem z flagą gonieony przez paru ally.
- Odpowiednie ogarnięcie tego, że nie wchodzi się w środek walki, gwarantuje kosmiczny dmg
Wady:
- Clothier. Dlaczego jest to wada? Armor duzo tu działa, wystarczy że lekko nie ogarniesz, to rogue zrobi Ci z tyłka jesień średniowiecza.
- Tak jak mówiłem. Nie można wchodzić w sam środek walki. Bo mag nie ma bańki ani feara. Trzeba stać sobie obok jakiejś skałki i na@@@@@@ać ile fabryka dała )
- No i ostatnie. Mag przegrywa z hunterami, czyli klasą której jest najwięcej w roli twinków

3) Warlock
Trzeci i ostatni clothier. I słuchajcie tego co rzeczę! Nikt nie chce grać warlockiem. Czemu? Nie wiem! Ręczę głową, nogą i lewą ręką za tym, że wygearowany lock kręci największy, powtarzam, NAJWIĘKSZY dmg na wsg. Nie wierzysz? Zrób warlocka i zobacz na własne oczy!
Zalety:
- Spam Fear, bardzo, ale bardzo denerwująca umiejętność dla przeciwnika. Jednak jej dobre użycie czyni ją niezastąpioną i jedna z lepszych u tej klasy.
- DoTy. To jedno słowo = największy dps na wsg. Bije się 4v4. Patrzysz sobie na to z boku... Podchodzisz, wrzucasz 3 doty - Tab - nastepne 3 doty - Tab - następne 3 doty - Tab - i 3 doty na ostatniego. I tak to jest. Możesz sobie przynieść kawę, albo alt tab na Red tuba, co tam dusza zapragnie. Byle tylko za jakieś 10-20 sekund się zalogować i znów wrzucić następne doty, jeżeli oponenci jeszcze żyją
- Drain life - niby nie wiele drainuje, ale zawsze może na tyłek uratować.
- Warrior killer - Wystarczy z maksymalnego rzucić dota, to Warek już nie może wejść z buta Charge'em. W ogóle na miejscu warka już bym uciekał
Dobra dobra. Dosyć tych zalet. Wady
- Clothier.
- Jeżeli usiądzie na Tobie Rogal, możesz już odchodzić od kompa. Nie ma szans, żebyś cokolwiek ( Fear ) wycastował, więc nie odpędzisz się od niego.
- Ogólnie, jak warek w Ciebie wejdzie lub hunter, to masz problem.
- Nie nadaje się do noszenia flagi.

No to jedziemy dalej. Koniec brzydkich clothierów, czas na Leatherowców
1) Shaman
Klasa spotykana baaardzo rzadko na wsg, podobnie jak warlock. Jednak w przypadku shamana na 19 lvl nie dziwię się. Poza przerywaniem Castu i Dispelowaniem, nic w nim specjalnego. PIIIIP! Błąd 404 : Zapomniałeś chyba o totkach? No tak, totki czynią z shama nie tyle potężnego przeciwnika, co po prostu wkurzającego.
Zalety
- Totemy, szczególnie Earthbind. Odpowiednio postawiony potrafi bardzo utrudnić grę przeciwnikowi.
- Przerywanie Castów healerom
Wady
- To co napisałem. Zawodnik nie jest zbyt potężny. Ogarnięty może namieszać, ale ogólnie spisuję jego umiejętności na minus.
- Spam healer. To jest ogromny minus shamana, bo musi się zatrzymać, pomyśleć, kliknąć, i dopiero potem się healuje.
- Brak ghost wolfa. Więc biegamy sobie powoli

2) Hunter
Taaa daaa. Najprostrza, zdecydowanie najprostrza klasa twinkowa. Dobra na początek. Ogarnięty hunter zawsze zjedzie rogala, ZAWSZE. Wyjątek stanowi Soczysta, która jeździ mi hunta na 19 jak chce Dlaczego? Bo to jest gnome z racialem i insygnią, czyli 2 wing Clipy nie wchodzą. Właśnie, zapomniałbym. Na WSZYSTKICH meelasów trzeba sobie wygodnie zbindować wing clipa, żeby go używać możliwe często. Ośmiele się stwierdzić, że kto nie używa wing clipa nawet kosztem tego że zginie, nie ogarnia huntera. To tak niewiele, a może tak wiele
Zalety:
- Z reguły nie pozwala dojść do siebie meelasom. Po prostu - Wing Clip + co 12 sekund Concussive Shot. Załóż enchant Boar speed i zapomnij że Cię ktoś dogoni.
- Nie pozwala niczego wycastować magom, healom,  lockom, ogólnie wszystkim casterom. To też go wybija ponad inne klasy.
- Hunter mark prawie z drugiego końca WSG potrafi zrobić z rogala zwykłego cieniaska.
Wady:
- Słuchajcie, w obecnym momencie ciężko mi powiedzieć czy hunter ma jakieś wady. Jeżeli Wy takie dostrzegacie na 10-19 to zapraszam do wyrażania własnych opinii na ten temat.

3) Rogue
Siekacz wszystkich, oprócz huntera i maga. Oprócz tych dwóch klas, bo poisony ( czyt. Crippling) są dopiero w brackecie 20-29, i nie masz jak zatrzymać hunta. Jednak rogal słynie z tego, że grochów ma na hita. Warto też wspomnieć, że nawet na wytwinkowanych clothierach wchodzą hity z Ambusha za 600! Tak, nie pomyliłem się o jedno zero - po 600. Poza tym, inne klasy kładzie. Problem może też sprawić Warrior z Overpowerem.
Zalety
- Zabójca grochów i wiekszości clothierów. Załóż sobie kamyczki na broń i hitujesz po 100-170 co niecałe 2 sekundy.
- Sap. Potrafi wyłączyć np heala na 8+4+2 sekund, czyli po krótkich obliczeniach wychodzi 12... tfu, 14
- Sprint - świetna umiejętność żeby dogonić i/lub wyprzedzić flag Carriera przeciwników. Szkoda że raz na 5 minut.
- Evasion
Wady
- Brak poisonów
- Jest kładziony przez Maga, Huntera i przez Warka prawdopodobnie też, jednak z tym ostatnim nie jestem do końca pewien. Bo nigdy nie spotkałem tak samo dobrze ogarniętego warka jak rogala.

4) No i najlepsze : Druid
a) Podzielimy to na 2 : Healer :
Świetny healer, naprawdę cudowny ( bez ironii ), jednak zmorą resto druida jest shaman i prej. Wystarczy że na Tobie usiądzie i zdispelluje WSZYSTKIE Twoje HoTy, Nature Grasp. Jednak Warto wspomnieć że HoTy druta są wyjątkowo potężne. Pozatym strasznie ciężko ubić Heala Druida niosącego flage. Pomimo tego że ma 1300 hp to nie da się go zabić solo. Ukłonik w stronę Aspect D

b) No i czas na moją działkę - Flag runner.
Panie i panowie, twinki na 19 mają ~ 1500 hp. No to wyobraźmy sobie że na WSG wchodzi Japoflage z 3.5k troszkę zbuffiony ( 3.5k to jest rum + Bok... tylko) i biegnie taki po flagę. Umiejętne używanie Nature Grasp i Shapeshift + nie daj Boże dla przeciwnika heal na moich plecach = Druid Flag runner nie ma prawa umrzeć. Dobra, koniec tego chwalenia się. Shaman i prej to moje zmory, bo zdispellują mi wszystko i znów bd miał tylko 2922 w misiu

No i prawie koniec tego zanudzania Was. Mail :
1) Warrior
Przydatna sprawa. Buły ma potężne, jeżeli wyfarmi w dodatku Night Reavera i rzuci Crusadera na niego, czyni go szalonym dmg'erem. Powiem więcej, jeżeli hunt zamuli, ma realne szansę na nim usiąść i go dosłownie zmieść z powierzchni ziemi. Dlaczego? Jedno słowo - Hamstring. Jest lekko gorszy niż Wing Clip, ale miesza w szykach hunterów.
Zalety
- Możliwy hunter killer - Usiądzie na niego z Chargem + Hamstringiem. I wtedy zdezorientowany hunt nie wie co robić?
- Możliwy rogue killer - Bo każdym dodge siada overpower, więc instantowy mocniejszy atak, który w dodatku zawsze trafia ( oprócz missa >.<) ( mówię "możliwy", bo to wszystko zależy od tego, jak kto ogarnie).
- Naprawdę mocne buły.
Wady
- Mały zasięg Charge, więc jeżeli ranged ogarnie i zaatakuje Cię, możesz mieć duży problem z dojściem do nich.
- Niestety, nie ma jeszcze talentu dającego +50% na crita z Overpowera... A szkoda
- Melas, czyli rangedzi go w zasadzie kładą

2) Palek i koniec. Wytrzymajcie
Heala w ogóle nie przyjmuję do wiadomości. Uważam to po prostu za zmarnowanie 19 lvli gry. Dopóki nie zobacze jakiegoś dobrego palka heala, nie zmienię zdania. Palek = retras na 10-19. Palek to taki słaby warrior, ale ma pare umiejek które potrafią nieźle namieszać - Bańka, Blessing of freedom, Blessing of protection, Lay on hands.
Zalety:
- Umiejętne używanie w/w umiejętności potrafi zdenerwować przeciwników, szczególnie gdy ja będzie miał 10 hp włączy bańkę i bandażami wyhealuje się na maksa.
- Niezły Flag Carrier, ma troszke armoru i BoF, więc do szczęścia brakuje jeszcze heala na plecach
- Jego bańki nie da się zdispellować.
Wady:
-Marny Dmg
- Melas ( nie widziałem kiedy ostatnio ktokolwiek na 10-19 użył Blessing of freedom - więc z huntami padają jak muchy)

Dobra koniec.

Pokreślałem ogarnięty, bo ogarnięty rogal złoży nieogarniającego hunta, podobnie nawet jak maga. Jak nie wiesz o co chodzi, to chodzi o ogar, czyli o taką błogosławioną rzecz, którą nie każdy może się pochwalić.

No, to dziękuję za uwagę, Algida

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bdsm.pun.pl jak napiac lancuch rozrzadu w motcyklu jak obcinac brode olejek rycynowy poradnik ogame